کد خبر: ۱۱۲۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 19 August 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، حجت‌الاسلام محمد رحیمیان رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران گفت: نقش نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها در تقویت حلقه‌های میانی به عنوان واسط بین مردم و حاکمیت، اثرگذار است.

       بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام رحیمیان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با ماوا با اشاره به برگزاری طرح حامیم2 در این استان گفت: دوره حامیم که همان حلقه‌های میانی است یکی از امتیازات آن این است که این واژه توسط رهبر معظم انقلاب تعریف شده و الحمدلله نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به خوبی توانسته در این عرصه سرمایه‌گذاری نماید. برگزاری دوره‌های دانشجویی از قبیل طرح حامیم به دلیل اینکه دانشجویان بتوانند در فضای عمومی دانشگاه اثرگذار باشند در دستور کار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.

      رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در ادامه افزود: مبحث توانمندسازی فعالان فرهنگی سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است که این افراد به عنوان حلقه‌های واسط بین نظام و ملت بتوانند نقش‌آفرینی کنند و با توجه به نقش موثری که دانشگاه‌ها در فضای جامعه دارند بر اهمیت این موضوع می‌افزاید.

       حجت‌الاسلام رحیمیان گفت: طبق همان ترسیمی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان داشتند ایشان تصریح کردند که این حلقه‌های میانی رسالت‌شان به گونه‌ای است که مجموعه‌های خودجوش به یک معنا غیردولتی و غیرسازمانی بتوانند در این عرصه نقش خود را ایفا نمایند. دانشجویان باید در کف میدان عملیات دانشگاه حضور داشته باشند و با حضور موثر در این عرصه نقش‌آفرینی کنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار